Jak myślisz dlaczego tak ważne jest dla naszego biznesu znalecienie dobrej firmy zajmującej się pozycjonowaniem?

Pozycjonowanie – 3 rzeczy o których Trzeba pamiętać. Niemalże ludzie (różnorodne szacunki mówią o 85-95% osób) chcąc znaleźć w sieci informację na określony temat, korzystają z wyszukiwarek. Na rynku polskim kategorycznie dominuje Google. Bez zbędnej przesady można stwierdzić, że pozycjonowanie to proces, który powinno się wykonywać tylko pod Google, gdyż inne wyszukiwarki w zasadzie się nie liczą.

Wniosek z tego jest prosty: pozycjonowanie w Google jest kluczowe dla Twojego być albo nie być w sieci.

Pozycjonowanie można zlecić firmie z zewnątrz bądź także wytworzyć je poświęcając własny czas. Niezależnie od tego, na jaką sposobność się zdecydujemy, warto mieć na uwadze o 5 sprawach.

1. Właściwa domena.
Po pierwsze, pozycjonowanie jest bardziej efektywne, gdy posiadamy tzw. exact match domain, czyli domenę składającą się ze słów kluczowych, na które się pozycjonujemy. Przykładowo: pozycjonowanie się na frazę \”żarówki olsztyn\” będzie zaawansowane, gdy będziemy posiadać nasz serwis pod adresem http://www.zarowki-olsztyn.pl/ niż pod na przykład. http://www.zarowkowo.pl/.

Exact match domain traci na znaczeniu za sprawą nowych algorytmów w Google, ale nadal jest to rzecz ważna na którą należy zwracać uwagę.

2. Brak zduplikowanej treści.
Pozycjonowanie jest bardziej zaawansowane, gdy nasz serwis w Google widnieje pod jednym adresem, np. http://www.zarowki-olsztyn.pl/, a nie pod kilkoma (przykładowo. ta sama tekst zarówko pod adresem http://www.zarowki-olsztyn.pl/, jak również http://zarowki-olsztyn.pl/). Nie narażamy się wówczas wyszukiwarce na zarzut duplicate content (czyli zduplikowanej informacji), która stwarza, że nasz serwis ma możliwość wylecieć z pierwszych stron Google.

By posiadać gwarancję, że nasz serwis dostępny jest dla Google pod jednym i wyłącznie pod jednym adresem, zróbmy zwykłe przekierowanie 301 (tzw. redirect 301). Jest to sprawa prosta i jednocześnie sprawi, że pozycjonowanie będzie nam się nie gorzej udawać.

3. Znacznik title.
Kluczowa sprawa o ile chodzi o pozycjonowanie. Nasza strona w nagłówkach (czyli między , a ) musi posiadać z dużą dokładnością taką frazę, na jaką się pozycjonujemy. To bowiem najważniejszy (oprócz ilością linków prowadzących do strony) czynnik, który Google bierze pod uwagę przy podejmowaniu która strona jest wyżej w wyszukiwarce. Pozycjonowanie w każdej chwili trzeba rozpocząć od title.

Jeśli chcesz wylansować własną stronę, pomocna okaże się właściwa firma pozycjonerska – warto korzystać z ich usług które szczerze mogą każdemu polecić.